Pár hete indított sorozatomban azt a célt tűztem ki magam elé, hogy megmutatom nektek mi mindenben hatékonyabb egy BlackBerry, mint a konkurens készülékek többsége.

Tudsz telefonálni és mobilinternetezni egyszerre?

Erre a kérdésre minden okostelefon-tulaj zsigerből rávágja: persze! Biztos ez? Azért tegyél egy próbát, amikor nem az otthoni vagy munkahelyi Wi-Fi hálózaton lógsz éppen!

Az általam megkért iPhone tulajok egyikének sem sikerült a feladat. Mint kiderült nem véletlenül, hiszen még a „forradalmi” 5S sem képes rá.
Androidos telefonoknál kicsit árnyaltabb a kép, mert néhány készülék tényleg tudja, de sok esetében teljesíthetetlen a feladat. Az LG G2 volt, ami felhívta a figyelmem a problémára, ugyanis ismerősöm út közben kihangosítva próbálta megbeszélni a webszerkesztőjével a honlapon történt változásokat, amire esélye sem volt, mert beszélgetés közben egyszerűen nincs net a telefonján, így nem látta a produktumot. Első meglepetésem után kipróbáltam egy régebbi Motorolát, HTC one X-et és HTC Desire-t, azokon szintén nem volt net beszélgetés közben. A Nexus 3 és a Nexus 5 + Cyanogen mod esetében, tapasztalatom szerint semmi problémát nem okozott a párhuzamos használat.

A BlackBerry készülékeknél már-már unalmas a helyzet, ugyanis minden kezem ügyébe kerülő modellt teszteltem OS6-tól felfelé és természetesen hiba nélkül vették az akadályt. A BlackBerryk esetében, viszont nem elégedtem meg azzal, hogy hozzák a minimumot és egyből magasabbra tettem a lécet.:

Legyen egy hívás
és legyen, még egy
legyen, konferencia is
és legyen egy kis mobilnet
legyen egyszerre
és legyen kapcsolgatva, össze-vissza

És természetesen ne a Z30-as zászlóshajó, hanem a BlackBerry jelenlegi alapmodellje, a Q5 szenvedje el mindezt. A tesztről csináltam is egy kis összefoglaló videót.:

Zárszóként szeretném nyomatékosítani, hogy nem tartom csodának, vagy hatalmas teljesítménynek a Q5 videón látott produkcióját, sőt, szerintem ezt minden telefonnak minimum kellene hoznia. Egyszóval a BlackBerry, ebben az esetben, nem azért jobb a többieknél, mert nagyot alkotott ezzel a funkcióval, hanem, mert a konkurencia teljesít mélyen BlackBerry és az elvárható szint alatt!

Címkék: teszt video q5 bb10
süti beállítások módosítása