Jómagam inkább azok közé a BlackBerry felhasználók közé tartozom, akik szerint egy BlackBerry legyen a nevéhez méltón fekete, bár használtam már fehér és vörös színű telefonokat is (utóbbit amúgy különösen vagánynak találtam, de hozzám akkor sem passzol igazán). A Classic múlt heti bemutatója után kiderült, hogy a kanadaiak legújabb készülékéből a szokásos fekete és fehér variáns mellett elérhető lesz bronz és kék változat is, utóbbiról megjelentek az első (nem hivatalos) fotók is.

bronz_classic.jpg

Kicsit tartottam tőle, hogy ez a bronz változat olyasmi lesz, mint a különféle aranykeretes (aranyozott keretes) megoldások, amiket mindig is borzasztóan giccsesnek találtam, de a két fenti kép láttán ez a színvariáció szerintem pont olyan elegáns, mint a fekete, emellett kitűnően passzol a barna cuccokhoz, öltözetekhez.

Ezek alapján tűkön ülve várom az első fotókat a kék színű Classicról, ami minden bizonnyal kiválóan megy majd a koptatott farmerekhez.

Címkék: barna classic
süti beállítások módosítása