A BlackBerry Mobile még a TCT-háttérrel sem különösebben támaszkodik a szolgáltatókra a KEYone értékesítése során, legyenek bár azok a szolgáltatók a nagy víz bármelyik partján. Ennek nyilván valami olyasmi lehet az oka, hogy egy mobilszolgáltató kínálatába nem lehet ma már csak úgy bekerülni, a vizibilitás komoly pénzekbe kerül, legyen szó a mobilcéggel közösen kihelyezett reklámokról, vagy a boltokban lévő demo pultokról.

A KEYone az Egyesült Államokba eleve csak május végén érkezett meg, és egészen máig kellett várni arra, hogy az ottani négyből legalább az egyik mobilcég felvegye a kínálatába.

sprint-keyone-4.jpg

A Sprintről van szó, vagyis a négy nagy amerikai mobilcég közül a legkisebbről, ami "pusztán" 59 millió ügyféllel rendelkezik, azaz nagyjából hatszor annyival, mint a Telekom, a Vodafone Magyarország és a Telenor Magyarország együttvéve. Az operátornál egyelőre csak az online shopban vásárolható meg a készülék, méghozzá 528 dollárért cserébe, vagy 18 hónapos lízingkonstrukcióban, havi 22 dollárért. Az ígéretek szerint később a shopokban is megjelenik majd a telefon, ami számos vásárlónak nagy segítség lehet a döntés során, illetve szinte biztos, hogy más amerikai szolgáltatóknál is elérhető lesz majd a kínálatban a készülék (zárójeles megjegyzés: a KEYone-ból a CDMA-változatot árulja a Sprint, ugyanilyen hálózattal rendelkezik a Verizon Wireless, az USA legnagyobb mobilszolgáltatója is).

A KEYone-t egyébként a nagyobb gyártókhoz viszonyítottan meglehetősen gyér marketingkommunikáció ellenére egyre több szolgáltató veszi fel a kínálatába, így Európában, Ázsiában és Észak-Amerikában több tucatnyi operátornál kapható már a telefon. Magyarországon a BlackBerryk továbbra is kissé mostoha helyzetben vannak, de a verebek azt csiripelik, hogy a Telekomnál előbb vagy utóbb valamilyen konstrukcióban lesz KEYone.