A BlackBerrynek mondjuk úgy soha nem volt erőssége a marketing, illetve úgy általában nem állt jól neki a reklámműfaj, de szerencsére mióta a TCL vette kézbe a készülékek gyártását, ez is változni látszik. A KEY2 múlt heti premierjén bemutatott reklámfilm némi öniróniával fűszerezve tart görbe tükröt az egész iparág elé. Nézzétek csak:

A szpot nagyjából azt vetíti elő, hogy mire számíthatsz, ha társaságban előveszed a vadonatúj BlackBerry KEY2-det (vagy akár egy KEYone-t). Például:

Ez az, amire gondolok?

Öööö, ez egy billentyűzet?

Dehát ez egy BlackBerry! Azt hittem már rég...

Régen imádtam a BlackBerrymet.

Én most is imádom. 

- vágja rá elégedett fejjel a csaj a reklám végén. Közben ügyesen előkerül két szó erejéig a biztonság kérdése, az akku kapacitása sőt még a Speed Key is. Termékpozicionálás at its best. Veled előfordult már, hogy hasonló szituációba kerültél?