Aki aktívan böngészgeti az internetet, az elmúlt napokban több olyan cikkel is találkozhatott, melyek leírják, temetik a RIM-et. Nem célom a mostani poszttal mindent tételesen megcáfolni, mindenesetre ilyenkor mindenkinek szüksége van némi biztatásra, meg pozitív hírekre, úgy általában véve perspektívára. Márpedig perspektívája van a márkának Magyarországon, méghozzá jobb, mint valaha.

A RIM lassan kiszorulván a tradicionális piacairól az utóbbi hónapokban több figyelmet fordít azokra a régiókra, melyekben eddig gyakorlatilag egyáltalán nem volt jelen. Ennek az eredményét láthatjátok a Vodafone plakátokon, valamint az új díjcsomagoknál, illetve a kampányok részét képező akcióknál, nyereményjátékoknál.  

Részben ennek köszönhetően áprilisban minden eddiginél aktívabbá válhat a közösség, illetve a partnereink olyan eseményekkel készülnek, melyekre minden volt, jelenlegi és leendő BlackBerry-tulajnak érdemes ellátogatnia - anélkül, hogy lelőnénk a poént, lesz még ebben a hónapban nyereményjáték, valamint exkluzív BlackBerry rajongói rendezvény.

Az eddigi számokból kiindulva a Vodafone-nal közösen futó játékunk láthatóan óriási siker, a kérdésekre fordulónként több száz helyes válasz érkezik, a válaszadók száma pedig folyamatosan nő. Nem csoda, hiszen a játék többek közt három BlackBerry 9900-ért zajlik. Mindeközben egyetemi körökben terjed a szóbeszéd, van egy nagyon is életképes alternatíva az okostelefon-piacon, és ezt az alternatívát BlackBerrynek hívják.

Hiszek benne, hogy jelenleg egy hosszan tartó folyamatnak csupán az elején járunk, aminek a kimenetele ugyan sok tényezőtől függ, mindenesetre a rossz sajtó ellenére a márka kilátásai soha nem voltak még olyan jók idehaza, mint most. A mobilszolgáltatók és a RIM végre jól felfogott érdekük alapján együtt dolgoznak azért, hogy minél több BlackBerryt lehessen látni a magyar fiatalok, vagy akár kevésbé fiatalok kezében, és ebbe bevonják az eddig felépített, rendkívül összetartó és lojális közösséget, köztük minket is.

Ideje szelet fogni, BlackBerry Magyarország!