A BlackBerry okostelefonok a világ számos országában a legnépszerűbb mobilkészülékeknek, a sikert pedig a korábbi posztokban említett egyedi funkciók és egyedi kialakítás mellett többek közt a tévéreklámok is elősegítik. Most következő összeállításunkban BlackBerry reklámokat láthattok a világ minden tájáról.

Az első két reklám a tavaly szeptemberben megjelent, QWERTY-gombsort és érintőkijelzőt egyaránt tartalmazó, csúcskategóriás BlackBerry 9900 képességeire, sokszínű felhasználási lehetőségeire hívja fel a figyelmet. 

A RIM készülékeit Ázsiában is milliók használják és szeretik, a fenti reklámot a dél-koreai mozik sugározták a filmvetítés előtt. A reklám a szétcsúsztatható formátumú BlackBerry Torch okostelefont mutatja be egy kis könnyű erotikával megfűszerezve.

A BlackBerryk Indiában is egyre nagyobb teret nyernek maguknak, ez a reklám a korábban már tárgyalt azonnali üzenetküldő szolgáltatás, a BBM egyik speciális funkcióját mutatja be ötletesen. A BBM használatakor ugyanis úgy is szerezhetsz ismerősöket, ha a partner készülékének a QR-kódját beolvasod - olyan ez, mint egy névjegycsere, de sokkal érdekesebb, és - amint azt a fenti videón is láthatjuk - olykor kifejezetten intim is lehet.

A RIM tabletjét, a PlayBookot is népszerűsítették reklámokkal. A készülék egyik fontos megkülönböztető jegye, hogy a QNX-alapú PlayBook OS operációs rendszer az izmos hardverrel kiegészítve erős multitasking képességekkel rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy a tableten egyszerre több program (pl. játékok, videolejátszás, képnéző, webböngésző) futhat egyszerre, amik közt könnyűszerrel lehet váltogatni - ezt mutatja be a fenti reklám.


A poszt része a Vodafone BlackBerry játékának.

A részletes játékszabályok megtalálhatók az alábbi linkre kattintva, illetve a  Vodafone Facebook-oldalán.