Egy hónap telt el a PlayBook rajtja óta (azért kemény, mintha tegnap lett volna), így lassan szállingóznak az első eladási adatok, illetve becslések. Itt van mindjárt az RBC Financial Group, mely úgy saccolja, hogy durván 250 ezer tabletet adhatott el a RIM az első hónapban, ezzel a PlayBook eladásai ha nem is szárnyalnak, de a kezdeti szkepticizmust és a vegyes fogadtatást tekintve azért jónak tűnnek.

Pláne, ha beillesztjük a képletbe, hogy a Motorola iPad-gyilkosnak kikiáltott Xoomja ennyi idő alatt nem produkált ilyen eladásokat - igaz, a két termék alapvetően más szegmensben mozog, hiszen a Xoom (és persze az iPad) consumer-grade termék, míg a PlayBookról ez kevéssé mondható el, legalábbis egyelőre.

*Egy kicsit árnyalja a képet, hogy az RBC Financial első embere egyben a RIM igazgatótanácsának is a tagja. Vagyis az eladási adatokat kvázi úgy kell kezelni, mintha a RIM mondta volna.