Tegnap említettük, hogy kiruccantunk két napra Hollandiába, ahol elképesztő mennyiségű BlackBerryt láttunk az emberek kezében, legyen szó mindenféle korosztályról és társadalmi rétegről. Amszterdamon látszik, hogy Európa egyik leggazdagabb országának fővárosa, többek közt ebből is.
Érdekes látni, hogy mennyivel közelebb is hozzák ezeket a termékeket a potenciális vásárlókhoz: az utcán jártunkban-keltünkben többször is belebotlottunk Bold 9900 citylight hirdetésbe, a helyi Vodafone-kirakat pedig szintén az új csúcskategóriás újdonsággal volt tele.
Valahogy felénk egyetlen márkát, még az iPhone-t sem karolják fel ennyire a szolgáltatók, a BlackBerryt meg ugye közismerten még ennyire sem, dehát tudomásul kell sajnos venni, hogy Magyarország nem Hollandia, Budapest pedig nem Amszterdam. És nem csak azért, mert nálunk nem legális a fű.
Szeretünk, Amszterdam!