Na jó, tényleg kezdem azt hinni, hogy a Telenornál nem mindenki van tisztában azzal a készülékértékesítésen, hogy a BlackBerryket eszik-e vagy isszák, ez onnan is látszik, hogy a szolgáltató szerint a BlackBerry Torch-on (amit egy hete lehet kapni a cégnél) Android OS fut.
Mondjuk attól még, hogy nem így van, reméljük a Telenor ugyanúgy fogja szeretni a Torchot, mint az androidos készülékeket, és igyekszik belőle minél többet eladni (ehhez persze előbb nem árt csökkenteni kicsit az árakat, különben ne csodálkozzanak, ha nem jönnek az eladások).
Ha szeretnél értesülni a BlackBerrykkel kapcsolatos új hírekről, információkról, valamint szívesen megosztanád tapasztalataidat más tulajokkal, netán segítséget kérnél tőlük, csatlakozz Te is a BerryBlog Facebook-csoportjához! Garantáljuk, hogy senki nem fogja megbánni!
A RIM ma közölte, hogy az egyik New York-i kerületi bíróságon részvényesek keresetet nyújtottak be a cég ellen, mert szerintük a vállalat vezetése 2010. december 16. és 2011. április 28. közt megtévesztő információkat tett közzé a cég anyagi helyzetét illetően.
A hír nagyjából eddig tart, a Reuters sem szentel neki sokkal több teret, illetve még természetesen közli a kanadaiak álláspontját, akik nyilván "minden jogi eszközzel" megvédik álláspontjukat. Namost, azért akárhogy nézzük, ez azért elég ritkán fordult eddig elő az iparágban, a részvényesek eddig legfeljebb a cégvezetést zavarták haza, de hogy kvázi elmaradt hasznot követeljenek a vállalaton, arra nemigen volt eddig példa.
A két időpont egyébként nem vaktában lett kijelölve, a cég tavaly decemberben adta ki ugyanis harmadik negyedéves üzleti jelentését, melyben szokás szerint a következő negyedéves prognózisát is közzé tette. Telt-múlt az idő, márciusban kiadták a jelentést, majd április végén a cég közölte, hogy a részvényenkénti eredmény az előre jelzett 1,47-1,55 dollár helyett 1,30-1,37 dollárt ér csak el a most zárult első negyedévben.
Persze a RIM részvényesei nem csak ezért lehetnek elégedetlenek: a cég okostelefon-piaci részesedése kitartóan csökken, olyannyira, hogy egyes elemzők szerint a kanadaiak gyakorlatilag már fel is adták a kommersz piacot.
Reméljük azért nem így lesz, és összeszedik magukat ott Waterlooban. Ja, és persze sok sikert a perhez, győzzön a jobbik!
Ha szeretnél értesülni a BlackBerrykkel kapcsolatos új hírekről, információkról, valamint szívesen megosztanád tapasztalataidat más tulajokkal, netán segítséget kérnél tőlük, csatlakozz Te is a BerryBlog Facebook-csoportjához! Garantáljuk, hogy senki nem fogja megbánni!
A BlackBerry World idén nem bővelkedett a készülékbemutatókban, ám biztos, hogy 2011-ben az ott bemutatott BlackBerry 9900-on (touch Bold) kívül több újdonság is bekerül majd a RIM kínálatába. Mint például a Monaco/Monza kódnéven futó 9850/9860, ami a legfrissebb pletykák szerint Volt márkanév alatt kerülhet forgalomba. Vagy van olyan infó is, mely szerint ezeket is Torchnak fogják hívni.
Utóbbinak mondjuk sok értelme nem lenne, a Volt viszont amellett, hogy jól hangzik, és remek szójátékokat lehet vele gyártani (lásd jelen poszt címe) azért is jó, mert a RIM eddigi full touch megoldásai, a Stormok finoman szólva nem arattak nagy sikert, így egy új családtag a megkopott névvel vélhetően kissé hendikepesen indulna versenybe a megannyi érintős csodával egy mezőnyben.
Akár Voltnak, akár Torchnak, akár Storm 3-nak hívják majd, az gyakorlatilag nyílt titok, hogy egy meglehetősen ütőképes érintős mobillal gazdagodik majd a piac általa. A telefon egy 3,7 hüvelykes képátlójú, 800x480 pixeles felbontású érintőkijelzőt kap (SurePress nélkül), emellett 1,2 GHz-es processzor, 768 MB memória és persze OS7 jár majd a mobillal, ami sokkal vékonyabb is lesz, mint a korábbi Storm modellek. Nekünk ez alapján bejön.
Via N4BB.
Ha szeretnél értesülni a BlackBerrykkel kapcsolatos új hírekről, információkról, valamint szívesen megosztanád tapasztalataidat más tulajokkal, netán segítséget kérnél tőlük, csatlakozz Te is a BerryBlog Facebook-csoportjához! Garantáljuk, hogy senki nem fogja megbánni!
Ezúttal készülékfrissítésekről lesz szó, mégpedig az egyik legnagyobb európai operátornak számító Deutsche Telekom háza tájáról, ahonnan úgy tűnik, mostanában viszonylag ritkán szállingóznak update-ek a BlackBerryk operációs rendszereihez.
Nem mintha a BlackBerryk szempontjából az OS-frissítéseknek olyan nagy jelentőségük lenne, mint más platformok esetében, de azért elég beszédes, hogy miközben a nagyvilágban szerte-szét kapható telefonokra azért időről-időre érkezik update, addig a T-Mobile valahogy rendre eltekint a frissítések közzétételétől. Legalábbis ami az európai régiót illeti.
Bár itthon például csak a T-Mobile-nak van hivatalos OS5-frissítése Bold 9000-re vagy Curve 8900-ra, illetve 8520-ra, a vállalatcsoport európai tagozata máig nem adott ki OS6-frissítést a Bold 9700-hez, noha ugyanehhez a telefonhoz a nagy víz túlpartján már elérhető a frissebb oprendszer.
Érdekes, hogy a csúcsmodellnek tekintett Torchoz is a .337-es verziószámú, immár több mint fél éves OS-verzió érhető csak el hivatalosan, miközben pár hónapja gyakorlatilag bebizonyosodott, hogy az OS6-os telefonok böngészője súlyos sebezhetőséget rejt magában, nagyjából minden, .4xx, vagy korábbi OS6-verzió esetében (a legtöbb szolgáltató erre válaszul adta ki az .5xx széria valamelyik tagját).
Mondjuk ez legyen a legnagyobb bajunk a T-Mobile-lal, hiszen egyrészt aki akarja, úgyis felrak bármilyen OS-t a készülékére, másrészt meg minek megjavítani azt, ami eleve jól működik (legalábbis többnyire). Ettől függetlenül azért minket foglalkoztat a kérdés, hogy az OS-frissítések terén miért van mostanában akkora elmaradása az egyik legnagyobb szolgáltatónak - szerintetek?
Ha szeretnél értesülni a BlackBerrykkel kapcsolatos új hírekről, információkról, valamint szívesen megosztanád tapasztalataidat más tulajokkal, netán segítséget kérnél tőlük, csatlakozz Te is a BerryBlog Facebook-csoportjához! Garantáljuk, hogy senki nem fogja megbánni!
Mobiltelefon nélkül nem tudnék élni - egyre több ember szájából hangzik el ez a riasztó mondat, ami nyilván költői túlzás, de tény, hogy a mobilt ma már nehéz nélkülözni (pláne, ha egy BlackBerryről van szó). Nem csak azért, mert nélküle megszűnik a kapcsolati hálónk jelentős része, hanem azért is, mert a telefonon tárolt dolgaink egyre inkább az életünk részét képezik, elég a pótolhatatlan fotókra, vagy a letöltött zenékre gondolni. Meg hát tegye fel a kezét, aki fejből fújja az összes családtagja, barátja vagy kollégája telefonszámát. Naugye.
Éppen ezért - és mivel a mobiltelefonok bármennyire is szeretjük őket, időnként tropára mennek, vagy akár el is lophatják őket tőlünk (netán elhagyjuk, de erre jobb nem is gondolni) - fontos, hogy a telefonon tárolt adatokról rendszeres időközönként másolat készüljön. Szerencsére a BlackBerryk esetében az adatmentésre számtalan lehetőség adódik, következzék ezekről egy felsorolás a teljesség igénye nélkül:
Aki eddig probléma nélkül használta az App World kliens kurrens, 2.1.2.15-ös verzióját, az ne is olvasson tovább, akinek viszont különböző problémái voltak a legutóbbi builddel, így elsősorban eltűnt az indítóikon a menüből a telepítés után, az jó ha tudja, hogy elkészült a javítás a hibára.
A mobilos alkalmazás-piactér BlackBerryken futó kliensprogramjának 2.1.2.19-es verziója dokumentáltan a fenti hibát (eltűnő ikon) javítja csak, de aki úgy érzi, mindenképpen szüksége van a frissítésre, az automatikus frissítésen keresztül, vagy az App World PC-s felületének segítségével elérheti az új kiadást.
Ha szeretnél értesülni a BlackBerrykkel kapcsolatos új hírekről, információkról, valamint szívesen megosztanád tapasztalataidat más tulajokkal, netán segítséget kérnél tőlük, csatlakozz Te is a BerryBlog Facebook-csoportjához! Garantáljuk, hogy senki nem fogja megbánni!