Azt kell, hogy mondjam, kevés olyan dolog létezik a világon, amit Jennifer Lopez, vagy J.Lo ne tudna nekem eladni, és minden bizonnyal még néhány tízmillióan hozzám hasonló cipőben járnak. Éppen ezért volt rendkívül bölcs döntés a RIM részéről az amerikai popdívát - akiről ki gondolná, hogy ma már 43 éves? - reklámarcnak szerződtetni.
J.Lo legutóbb éppen a Wisin & Jandel nevű Puerto Rico-i formáció egyik klipjében tűnik fel vendégszereplőként, érdemes megnézni a klip elejét, mert hát mi mással hozzák össze a zenészek a partit, mint BlackBerrykkel. A klipről egyébként annyit, hogy a szokás szerint irtó dögös Lopez itt is pasik elől rohan, mint saját videójában, a magyarul rendkívül hülyén hangzó Papi-ban, ahol egyébként szintén feltűnik egy BlackBerry 9900 (bár azóta láthatóan fehérre cserélte a művésznő a telefont).
Hogy mennyire jó reklám egy ilyen klip, azt jól jelzi, hogy a Follow the leadert május eleje óta több mint 20 milliószor nézték meg, a Papi-t pedig tavaly szeptember óta 50 millióan...
Kövesd a vezetőt - ha tudod!
Köszi mindenkinek, aki beküldte!