Aki mániákus verziófetisiszta, illetve napi szinten telepítget alkalmazásokat a BlackBerryjére (pont mint én), emellett azon szerencsések közé tartozik, akik már Z10-zel rendelkeznek, ma reggel óta jó eséllyel azt tapasztalhatja, hogy a BlackBerry World alkalmazás-piactér elérhetetlen a mobilján. Egyelőre egyáltalán nem látszik javulni a helyzet, ráadásul az okokról is legfeljebb csak találgatni lehet, a BlackBerry ugyanis eddig hivatalosan egyetlen mondatnyi információt nem tett közzé a problémáról.

bbworld_z10.jpg

Az efféle eset persze megesik olykor, nincs is ezzel semmi baj, szerintem mindenki kibír néhány órát anélkül, hogy új appot töltene le a mobiljára. A zéró kommunikáció és az ilyen hosszú ideig tartó leállás viszont azért kicsit nyugtalanító, de legalábbis azt sejteti, hogy a BlackBerry egyelőre nem tudja pontosan, mi történt, vagy azt nem tudják, mikorra képesek elhárítani a hibát.

Mindenesetre remélem meggyógyul hamar, mert itthon pont a legrosszabbkor jött ez a leállás, hiszen ezekben a napokban veszik át azok az ügyfelek az első BB10-es telefonjaikat, akik szolgáltatótól vásárolták meg a készüléket, és gondolom az egyik első dolguk a BlackBerry Worldöt felkeresni...

...persze az is lehet, hogy valami csodálatos, új dolog érkezik, az iTunes többnyire ilyenkor szokott rakoncátlankodni az Apple-nél. Legyünk hát optimisták, testvéreim!

süti beállítások módosítása