Az imént majdnem kiment a fejemből, pedig készültem erre a jubileumra a héten: az előző, telekomos poszt volt a BerryBlog kétezredik blogbejegyzése, amiről talán illik megemlékezni pár sorban, bár ettől ma ugyanúgy lemegy a nap, mint tegnap és holnap ugyanúgy fel fog kelni, mint ma.

Ettől függetlenül nagyon jó dolognak tartom, hogy idáig eljutottunk, amiben sokat segített, hogy a kezdetektől fogva úgy tekintettem a BerryBlogra, mintha a legtermészetesebb dolog lenne az, hogy egy ilyen felületre igenis igény van itthon. Most így lassan öt év távlatában visszanézve jó látni, hogy egyáltalán nem tévedtem.

bloglogo.jpg

Kétezer blogposztot összehozni elég kemény meló, és most ezt nem azért mondom, hogy glóriát tegyek a saját fejemre, hanem azért, hogy mindenkit bátorítsak: Ha szívügyed egy téma, legyen szó akár okostelefonokról, városról/faluról, állatokról vagy emberekről, és érzed magadban a kedvet, az ihletet és az írni akarást, kezdj blogot írni, még akkor is, ha eleinte senki nem érti, miért fogtál bele. Majd később meglátják.

A dologhoz hozzátartozik, hogy a kétezer blogposztot nem mind én hoztam össze, köszönet a közreműködésért Jack Potata-nak, BBIO-nak, Tomistark-nak és Snakeblood-nak (még akkor is, ha csak egy posztot írt, aztán utána eltűnt, mint az aranyozott Passport a vietnámi Gucci-táskában :p), meg persze mindenkinek, akik posztolásra inspiráltak egy-egy jó ötlet vagy téma bedobásával. 

süti beállítások módosítása