Nem győzöm eleget hangsúlyozni, hogy egy mobilgyártó (vagy most már inkább mobilmárka) nem tud szabad szemmel is látható méretű eladást produkálni anélkül, hogy lepaktálna azokkal a cégekkel, akik közvetlenül elérnek minden mobilozót - vagyis a mobilszolgáltatókkal. Jó, talán a Xiaomi ez alól kivétel, talán ők az elsők, akikben látok annyi potenciált, hogy fenekestül felforgassák az egész piac működését.

verizon_classic.png

Na mindegy, ettől még tartom a fenti véleményemet (egyelőre), miként azt is szomorúsággal telve tapasztaltam az elmúlt egy-két évben, hogyan pártolnak el sorra a mobilszolgáltatók a BlackBerrytől, mind itthon, mind külföldön. Éppen ezért kifejezetten jó hírnek tartom, hogy a héten újabb amerikai mobilszolgáltató kezdi meg a BlackBerry ma kapható szerintem legvonzóbb készülékének, a Classicnak a forgalmazását: a Verizon Wireless ügyfelei február 26-tól vásárolhatják meg a mobilt (egyelőre csak online, a shopokban majd március 5-én tűnik fel a típus).

A Classic ezzel a két legnagyobb amerikai szolgáltatónál már bent van (AT&T, Verizon), és állítólag folynak a tárgyalások a helyi T-Mobile-lal is, szóval láthatóan van nyitottság a tengerentúli operátoroknál az új BlackBerryk iránt. Ez már félsiker, most már a marketingen a világ szeme, de legalábbis remélem John Chen nagyon rajtuk tartja a szemeit, ezeken az embereken most ugyanis elég sok áll vagy bukik...