A BerryBlog különböző közösségi fórumait számba véve azt hiszem túlzás nélkül állíthatom, hogy a hazai techblogok körében eléggé a mezőny élén tanyázunk az aktivitás tekintetében. Ennek révén a különböző felületek menedzselésében mostanra én is amolyan jó autoditakta módjára kiképeztem magam, így nagyjából tudom, mi az erőssége a Facebooknak, vagy éppen a BBM-csatornáknak, hol és mire érdemes egyiket-másikat használni. Tehát azt is tudom,, hogy utóbbiak, vagyis a BBM-csatornák mindez ideáig komoly hendikeppel indultak versenybe a Facebookkal szemben.

channels.jpg

Nyilvánvalóan ennek az az elsődleges oka, hogy a Facebookkal szemben ma már szinte lehetetlen versenyezni, a menőbb céges oldalak több tíz- százezer, illetve régiótó függően akár több milliós népességét szinte képtelenség hozni máshol (hacsak nem a Twitteren). Ráadásul a BBM-csatornák adminisztrátori kezelése sajnos eddig nemigen volt alkalmas a nagyüzemi vállalati használatra, hiszen egy csatornához szigorúan egy adminisztrátor tartozhatott.

channel_admin.jpg

Mostantól azonban a webes Channel Manager felületen tetszőleges számú adminisztrátort felvehet a csatorna üzemeltetője, így akár a komplett marketing, vagy PR-csapat egyszerre posztolhat, ami egyaránt jelenthet több és jobb minőségű tartalmat a BlackBerry saját közösségi felületén. Ehhez csak be kell lépni a weben, ki kell választani a csatornát, majd a beállítások gomb melletti ki ikonra bökni. E-mail cím és felhasználói név megadását követően már mehet is a meghívó!