A hét eleje óta mi magunk is tapasztaljuk, és közületek többen is jelezték a Facebookon, vagy az újonnan létrehozott BBM-csoportban, hogy hiába van élő WLAN-kapcsolat a telefonon, minden jel arra utal, hogy a BlackBerry szolgáltatásokat (BIS/BES) ennek ellenére a mobilhálózaton keresztül használja a telefon.

Nem vagytok egyedül, a probléma létezik, és vélhetően felhasználók nagyobb tömegét is érinti Európában, legalábbis a RIM tegnap az angol leányvállalat (gyakorlatilag az európai főhadiszállás) nevében közölte, hogy a cégnél tudnak problémáról, és dolgoznak a megoldáson. A hiba tehát szolgáltatófüggetlen, és elképzelhető, hogy nem jelenik meg minden esetben (ahogy azt mi is tapasztaljuk).

Azt, hogy a BlackBerryd Wi-Fi-n keresztül csatlakozik-e a szerverhez, te is könnyen kiderítheted, a főképernyőn lévő szolgáltatás-visszajelző ikonokból, illetve a szolgáltatások státuszáról tájékoztató panel információi alapján.

Update: Péntek délutánra nálunk helyreállt a rend, ha esetleg tapasztaltok még parajelenséget, jelezzétek!

Címkék: wlan bis wi fi bes
süti beállítások módosítása