A hétvégi BIS frissítés után több visszajelzést is kaptunk tőletek, hogy probléma van az e-mail küldéssel és fogadással, valamint a BBM-mel és más, BlackBerry szolgáltatást igénylő program használatával. Van, aki azt írta, hogy csak Wi-Fi kapcsolattal megy nála a szolgáltatás, de van, akinek úgy sem ment.
A probléma által az eddigi visszajelzések alapján kizárólag a vodások érintettek, a poszt írásának időpontjában (vasárnap este) nem állt még helyre a rendszer (nálunk T-Mobile BIS-sel semmi probléma nincs). Kaptunk olyan visszajelzést is, hogy a hétvégén más szolgáltatások sem mentek a Vodafone-nál egy átfogó karbantartás miatt.
Amint lehet, megpróbálunk részletesebb információkat szerezni arról, hogy mi is történt pontosan, és mikor várható a hiba teljes elhárítása, addig is ha továbbra sem akar nálatok javulni a helyzet, mindenképpen jelezzétek a szolgáltatónak 1270-es ügyfélszolgálati számon, és tartsatok ki amellett, hogy a BlackBerry Internetszolgáltatás nem működik megfelelően szombat hajnal óta, és nem ti vagytok az egyedüliek, akiknél a probléma fennáll.
Ha javulást tapasztaltok, mindenképpen jelezzétek a kommenteknél, vagy e-mailben!