Emlékszik még itt valaki a nyolcvanas évek végének egyik meghatározó - egyébként máig fennálló - fiúcsapatára, a New Kids on The Block-ra? Akkor bizonyára azt is tudjátok, hogy a formáció egyik testvérpár-tagja az ezredforduló után is sikeresen újrahasznosította magát, ezúttal a filmszakmában. Kettőjük közül az ismertebb talán az öcsi, a most 40 éves Mark Wahlberg, de a két évvel idősebb bátyusnak, Donnie Wahlbergnek is jutott azért szerep Hollywoodban.
Donnie játssza az egyik főszerepet például a CBS itthon még tudtunkkal nem vetített sorozatában, a Blue Bloods-ban: Az ex-énekes Daniel Reagan detektívet alakítja, és két forgatás közben láthatóan jól elvan a sorozat egyik állatszereplőjével, na meg persze a BlackBerryjével.
Azért reméljük, ha megcsörren az a telefon, Donnie tudja majd, hogy mit tartson a füléhez.
Jó hírem van, gazdagok vagyunk! Legalábbis erre utal a Prosper Mobile Insights legújabb felmérése, melynek egy 25 ezres reprezentatív felhasználói bázis adott alapot nemrégiben Amerikában. A statisztikák márpedig mint tudjuk nem hazudnak, legfeljebb a számokat lehet tág keretek közt értelmezni.
A kutatócég felmérése szerint a az évi 150 ezer dollárt kereső háztartásokban élő felhasználók 11,3 százaléka használ BlackBerryt, míg második az iPhone alig lemaradva, 10,9 százalékkal. Bár költhetnének, androidos készülékre láthatóan kisebb hajlandósággal költenek a pénzes emberek, így a felső jövedelemkategóriában csupán 7,2 százalék a platform részesedése.
A BlackBerryk még a következő, 100 ezer és 150 ezer dollár közti jövedelemkategóriában is vezetnek, és a sorrend is változatlan (21,2, 19 és 15,8 százalék), az iPhone és az Android csak a két alsóbb jövedelemszinten előz. Mondjuk nem kell statisztikai gurunak lenni ahhoz, hogy az ember hasonló következtetésre jusson pusztán a felhasználói bázis jellegéből kiindulva: a BlackBerryk felhasználói közt találhatók meg a legnagyobb számban az üzleti ügyfelek, és vajon kiknek van a legtöbb pénzük? Bingó, az üzletembereknek!
Egyébként nemrég írtunk róla, hogy a fejlesztők is jó pénzt tudnak csinálni a BlackBerry platformon, vagyis ez a legjobban fizető alkalmazás-platform, igaz, a BlackBerry-tulajoknál a letöltési hajlandóság jóval alacsonyabb (60%), mint az iPhone (85%) és Android (84%) készülékekkel rendelkező felhasználóknál.
Via MSNBC.
Volt már korábban példa más szolgáltatóknál átmeneti készlethiányra, de úgy tűnik, az angol Vodafone-nál tényleg az utolsó darabig eladták a készleten lévő BlackBerry 9900-akat, ami mindenképpen jó hír a RIM és a szolgáltató szempontjából, ám értelemszerűen kevésbé jó hír annak a Vodafone ügyfélnek, aki most akar készüléket venni, vagy cserélni.
Neki ugyanis a Vodafone weboldalán szereplő információk szerint nagyjából 3-4 hetet kell várnia arra, hogy hozzájusson a hőn áhított kütyühöz, azaz október közepénél előbb a cég nem kap új szállítmányt a készülékből. A brit Voda volt egyébként az egyik első európai szolgáltató, ahol az új Bold megjelent, a cég a szigetországban tradicionálisan a RIM egyik legfőbb bástyájának számít.
Erre tökéletesen rímel, ami a RIM befektetőknek tartott tájékoztatóján a negyedéves eredmények ismertetésével egy időben elhangzott, miszerint az OS7-es készülékek, így különösen az új Bold iránt igen élénk az érdeklődés, ami az alapvetően pozitív sajtóvisszhangnak köszönhetően nem különösebben nagy csoda. Az élénk érdeklődést egyébként mi is tapasztaljuk, a Bold 9900-ról szóló írásainkat átlagon felüli számban olvassátok, kommentáljátok és osztjátok meg, vagyis az újdonságra itthon is sokan vártok már...
Már nem kell sokáig várnotok.
Via CrackBerry.
A Vodafone itthon már ugyan ellőtte ezt a poént, de azért ettől függetlenül érdemes egy posztot szánni annak a hírnek, hogy mától a T-Mobile-nál is kaphatók a fehér színű BlackBerryk, konkrétan a Torch (9800) a Bold (9780) és a Curve 3G (9300) is.
Lesz durvább színkavalkád is, a T-Mobile az információink szerint odáig merészkedik, hogy a rózsaszín Curve 3G-t (lásd fenti fotó) is piacra dobja itthon. Nem lennénk meglepve, ha T-Mobile erre az egy típusra valamilyen kampányt, vagy akciót is rászervezne, a csajos telefont egyébként máshogy nem lesz könnyű eladni.
Izgalmas lesz az év vége, mondtuk már?
Vissza az egész, aki bármilyen problémát tapasztalt a hétvégén a BlackBerry szolgáltatás kapcsán, annak semmi köze nem volt a szerverek frissítéséhez. Most kaptuk az információt, hogy a RIM az utolsó pillanatban elhalasztotta a BIS frissítését Európában, így legalább még egy hetet, de az is lehet, hogy többet várni kell az újítások megjelenésére.
A halasztás okát egyelőre nem tudni, de bennfentes forrásaink révén igyekszünk utánajárni a dolognak, addig is hangsúlyozzuk mégegyszer, aki problémát észlelt a hétvégén a telefonjával, az nem állt összefüggésben a frissítéssel! Az új dátum egyébként szeptember 30., de ezek után hisszük, ha látjuk.
A hétvégi BIS frissítés után több visszajelzést is kaptunk tőletek, hogy probléma van az e-mail küldéssel és fogadással, valamint a BBM-mel és más, BlackBerry szolgáltatást igénylő program használatával. Van, aki azt írta, hogy csak Wi-Fi kapcsolattal megy nála a szolgáltatás, de van, akinek úgy sem ment.
A probléma által az eddigi visszajelzések alapján kizárólag a vodások érintettek, a poszt írásának időpontjában (vasárnap este) nem állt még helyre a rendszer (nálunk T-Mobile BIS-sel semmi probléma nincs). Kaptunk olyan visszajelzést is, hogy a hétvégén más szolgáltatások sem mentek a Vodafone-nál egy átfogó karbantartás miatt.
Amint lehet, megpróbálunk részletesebb információkat szerezni arról, hogy mi is történt pontosan, és mikor várható a hiba teljes elhárítása, addig is ha továbbra sem akar nálatok javulni a helyzet, mindenképpen jelezzétek a szolgáltatónak 1270-es ügyfélszolgálati számon, és tartsatok ki amellett, hogy a BlackBerry Internetszolgáltatás nem működik megfelelően szombat hajnal óta, és nem ti vagytok az egyedüliek, akiknél a probléma fennáll.
Ha javulást tapasztaltok, mindenképpen jelezzétek a kommenteknél, vagy e-mailben!