Jó hírem van, gazdagok vagyunk! Legalábbis erre utal a Prosper Mobile Insights legújabb felmérése, melynek egy 25 ezres reprezentatív felhasználói bázis adott alapot nemrégiben Amerikában. A statisztikák márpedig mint tudjuk nem hazudnak, legfeljebb a számokat lehet tág keretek közt értelmezni.

A kutatócég felmérése szerint a az évi 150 ezer dollárt kereső háztartásokban élő felhasználók 11,3 százaléka használ BlackBerryt, míg második az iPhone alig lemaradva, 10,9 százalékkal. Bár költhetnének, androidos készülékre láthatóan kisebb hajlandósággal költenek a pénzes emberek, így a felső jövedelemkategóriában csupán 7,2 százalék a platform részesedése.

A BlackBerryk még a következő, 100 ezer és 150 ezer dollár közti jövedelemkategóriában is vezetnek, és a sorrend is változatlan (21,2, 19 és 15,8 százalék), az iPhone és az Android csak a két alsóbb jövedelemszinten előz. Mondjuk nem kell statisztikai gurunak lenni ahhoz, hogy az ember hasonló következtetésre jusson pusztán a felhasználói bázis jellegéből kiindulva: a BlackBerryk felhasználói közt találhatók meg a legnagyobb számban az üzleti ügyfelek, és vajon kiknek van a legtöbb pénzük? Bingó, az üzletembereknek!

Egyébként nemrég írtunk róla, hogy a fejlesztők is jó pénzt tudnak csinálni a BlackBerry platformon, vagyis ez a legjobban fizető alkalmazás-platform, igaz, a BlackBerry-tulajoknál a letöltési hajlandóság jóval alacsonyabb (60%), mint az iPhone (85%) és Android (84%) készülékekkel rendelkező felhasználóknál.

Via MSNBC.

süti beállítások módosítása