Szombaton beköszöntött a szeptember, ami nem csak azt jelenti, hogy itt az ősz lassan, meg a T-Mobile-nál megjelent az új BIS (lásd előző poszt), hanem ezzel párhuzamosan új, közös kampányt is indít a RIM és a szolgáltató. Ennek első jeleit sikerült felfedezni a hétvégén a budapesti metróban, ahol több kocsiban is az alábbi hirdetés fogadott.
A kampánynak külön oldala is van a T-Mobile-nál, bár az nem teljesen egyértelmű, hogy a két Curve esetében, ami szerepel a kampányban (9320 és 9360) változtak-e az árak egyáltalán. Talán ez nem is annyira lényeges, ami sokkal lényegesebb, hogy végre megint szem előtt vannak itthon a BlackBerryk, mint ahogy voltak anno a Vodafone kampányakor is a tavasszal, illetve a nyár elején.
Ha te is elcsípsz valahol T-Mobile BlackBerry-kampányt (tévé, óriásplakát stb.), fotózd le, oszd meg velünk!