Már azt hittük, soha nem jön el ez a pillanat, de végül csak megérkezett: bekerült a T-Mobile kínálatába a nem éppen ma, konkrétan tavaly novemberben bejelentett BlackBerry 9790, ami egyértelműen az igencsak korosodó 9780-at üti ki a Bold szériában.
A kisebbik érintőkijelzős Boldot a Vodafone egy ideje már árulja, bár esetükben soha nem lehet biztosra tudni, hogy egy készülék csak a misztikus Smart Store-ba látogatók számára férhető hozzá, vagy a nagykanizsai BlackBerry-fanok is hozzájuthatnak-e.
A BlackBerry 9790-et egész barátságosan árazta be a T-Mobile, az alapár 1 év hűséggel 105 ezer, 2 évvel 100 ezer forint, Dominóval meg 110 ezerbe kerül a mobil. Természetesen ezeknél jobb árat is ki lehet fogni az izmosabb tarifákra vállalt hűségidővel. Mindezért cserébe egy 2,44 hüvelykes, 360x480 pixeles felbontású érintőkijelzővel ellátott, 1 GHz-es processzorral és 8 GB memóriával felszerelt telefon jár, szokás szerint kiváló QWETY-billentyűzettel.
Akinek drága a 9900, de jó QWERTY-s mobilt szeretne, annak bátran ajánljuk, nem fog benne csalódni.
Mutasd meg, mekkora rajongó vagy, küldj be pályaművet a BerryBlog rajongói pályázatára! Főnyeremény egy BlackBerry 9900, részletek az alábbi posztban.
Emlékszem, a DevCon Europe tájékán úgy volt, hogy a RIM a PlayBook OS 2.0-val teljesen lenullázza, és újra kezdi a PlayBook marketingjét, aminek része többek közt, hogy újrapozicionálják és átcsomagolják a tabletet. Aztán teltek-múltak a hónapok, az új OS megjelent, de nem történt semmi, az új, 4G LTE PlayBook megjelenése viszont alkalmat adhatott volna egy újabb, ezúttal sikeresebb startra.
Végül aztán ki tudja milyen megfontolásból itt sem történt semmi különös, az új, mobilnetre is csatlakozó PlayBook egyszer csak itt lett (vagyis nem itt, hanem inkább Kanadában) minden különösebb csinnadratta és fanfár meg sorállás nélkül. A fenti kicsomagolós videón az is jól látszik, hogy a RIM nem változtatta meg a PlayBook csomagolását és a doboz tartalmát sem, minden pont úgy néz ki, mint az első verziónál.
Amivel egyébként különösebb probléma szerintünk nincs, jó ez így, ahogy van, legalábbis ha pusztán a dolog praktikus oldalát nézzük. A reklámok meg majd talán jönnek, feltételezhetően akkor, ha valamelyik nagy amerikai mobilszolgáltató, mondjuk az AT&T vagy a Verizon felkarolja az új kütyüt.
Kíváncsi lennék, mit forral most a fejében Frank Boulben, a RIM marketingigazgatója.
Mutasd meg, mekkora rajongó vagy, küldj be pályaművet a BerryBlog rajongói pályázatára! Főnyeremény egy BlackBerry 9900, részletek az alábbi posztban.