Emlékszem, a DevCon Europe tájékán úgy volt, hogy a RIM a PlayBook OS 2.0-val teljesen lenullázza, és újra kezdi a PlayBook marketingjét, aminek része többek közt, hogy újrapozicionálják és átcsomagolják a tabletet. Aztán teltek-múltak a hónapok, az új OS megjelent, de nem történt semmi, az új, 4G LTE PlayBook megjelenése viszont alkalmat adhatott volna egy újabb, ezúttal sikeresebb startra.

Végül aztán ki tudja milyen megfontolásból itt sem történt semmi különös, az új, mobilnetre is csatlakozó PlayBook egyszer csak itt lett (vagyis nem itt, hanem inkább Kanadában) minden különösebb csinnadratta és fanfár meg sorállás nélkül. A fenti kicsomagolós videón az is jól látszik, hogy a RIM nem változtatta meg a PlayBook csomagolását és a doboz tartalmát sem, minden pont úgy néz ki, mint az első verziónál.

Amivel egyébként különösebb probléma szerintünk nincs, jó ez így, ahogy van, legalábbis ha pusztán a dolog praktikus oldalát nézzük. A reklámok meg majd talán jönnek, feltételezhetően akkor, ha valamelyik nagy amerikai mobilszolgáltató, mondjuk az AT&T vagy a Verizon felkarolja az új kütyüt.

Kíváncsi lennék, mit forral most a fejében Frank Boulben, a RIM marketingigazgatója.


Mutasd meg, mekkora rajongó vagy, küldj be pályaművet a BerryBlog rajongói pályázatára! Főnyeremény egy BlackBerry 9900, részletek az alábbi posztban.

süti beállítások módosítása