Tegnap lement a Super Bowl döntő, amit Amerikában és a világon jócskán több mint százmillió néző követet figyelemmel. Ahogy a BlackBerry már korábban jelezte, a döntő egyik szünetében feltűnt a cég reklámszpotja, ami sok szempontból különbözött egy hagyományos termékbemutató reklámtól. Például abban, hogy nem azt mutatta meg, mit tud a telefon, hanem azt, hogy mit nem.
Merész, de frappáns megoldás, kicsit ki is szól a Super Bowl-ban hirdető cégeknek: srácok, 30 másodpercben úgysem lehet bemutatni, mi mindenre jó a terméketek! Nekem mindenesetre eladták a Z10-et, bár a célcsoport nyilván nem én voltam.
Bónuszként bemutatjuk nektek a werkfilmet, ami szintén beillik egy jó reklámnak, szóval alant a reklám reklámját látjátok. Ebből például kiderül, hogy színészként milyen érzés lehet az, amikor egy keresztbe álló kamion száguld feléd. Mindenképpen teljes képernyőn nézd meg!