Hahahaha, most jól bedőltetek, halott a RIM, hahaha!
Pedig a címrészlet (a RIM halott) nem kamu, más kérdés, hogy a BlackBerry 10 rajtját megelőzően elég sok helyen lehetett hasonló című cikkeket látni a sajtóban, persze a legtöbben minden alapot nélkülözve írogattak ilyeneket, vagy legjobb (?) esetben is a wishful thinking szólalt meg belőlük. És bakker végül igazuk lett, a RIM tényleg meghalt.
Ha jobban belegondolok, Thorsten Heinsnek és csapatának a legnagyobb fricskája az volt a BlackBerry 10 rajtjánál a sajtó felé, hogy a cég bejelentette, megszűnik tovább Research in Motion lenni, a cégnév és a márkanév mostantól egyöntetűen BlackBerry (azért a cég totális átkereszteléséhez a részvényesi közgyűlés jóváhagyó szavazata is szükséges, szóval a jogi névváltási procedúra még kicsit odébb van).
Persze erre is jöttek olyan reakciók, hogy magára valamit is adó (tőzsdei) cég ilyent nem csinál. Amúgy nem tudom, hallottatok-e a Blue Ribbon Sportsról, a Stag Partyról, a Marafukuról vagy az Altriáról. Nem? És ha azt mondom, Nike, Playboy, Nintendo vagy Philip Morris? Ezeknek valahogy nem fájt a névváltás.
Mint ahogy nem fáj a BlackBerrynek sem, a NASDAQ-on immár BBRY jelzéssel illetett papírok árfolyama tegnap 15 százalékos pluszban zárt a napi kereskedésben.
Lehet, hogy a RIM meghalt, de ahhoz képest a BlackBerry elég jól tartja magát.