Ki ne ismerné Steve Wozniakot, az Apple egykori zsenijét azok közül, akik kicsit is otthon vannak a számítástechnika, vagy a modern mobileszközök világában? Ez a derék ember, akinek az egyik előadását egyébként én is meghallgattam pár évvel ezelőtt, most először tett a tőle megszokott határozott kinyilatkoztatást a BlackBerry 10 és a BlackBerry jövőjével kapcsolatban.

woz.jpg

A StreetInsider szerint Woz azt találta mondani, hogy a BlackBerryken előbb-utóbb úgyis Android fog futni, és itt most bizonyára nem a BB10-zel megjelenő androidos futtatókörnyezetre gondolt Steve, hanem a kis zöld robotos operációs rendszerre, mely a Samsungnak annyi örömet, a többi gyártónak meg annál több bosszúságot, de legalábbis komoly pénzügyi nehézségeket okozott.

Namost, ezen gyártók sorába kéne beállnia ezek szerint a BlackBerrynek is, legalábbis így látja az Apple I és II tervezője, hátha a kanadaiaknak sikerülne az, ami nem sikerült sem a HTC-nek, sem a Sonynak, sem az LG-nek: pénzt csinálni az Androidból. 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én úgy gondolom, a BlackBerrynek csakugyan megvolt anno a lehetősége arra, hogy Androidra váltson, de végül hosszú mérlegelés után nem tette, nyilván nem csak a fenti okból kifolyólag. Én a magam részéről hálás vagyok nekik ezért a döntésükért.

Via StreetInsider.

süti beállítások módosítása