Úgy látszik mostanában a BerryBlogon állandó témát adnak a mobilszolgáltatók, aminek kicsit örülök is meg nem is, mert egyfelől legalább történik valami a márka körül, másfelől meg azért jó lenne nem ilyen történésekről beszámolni. Alább következik István levele, aki egy T-Pontban szerzett tapasztalatát osztotta meg velünk.

smartphone_konzulens.jpg

Engem személy szerint az eset eléggé felháborít és csak remélni tudom, hogy a jövőben minél kevesebb ilyennel fogtok/fogunk találkozni:

Tegnapi érdekes élményemet szeretném veletek megosztani röviden.

Éppen készülékvásárlás előtt állok, és mivel rendkívül szimpatikus a BlackBerry Z10, szerettem volna kipróbálni azt, illetve megvásárolni valamelyik T-Mobile üzletben. Tudván, hogy a Westend legfelső emeletén lévő T-Mobile boltban sok a kiállított készülék, ellátogattam hozzájuk, ahol nagy örömömre meg is pillantottam a BlackBerryt a kiállított telefonok között.

Körülbelül egy perc ismerkedés után mellém lépett egy első ránézésre ottani dolgozó(nak tűnő férfi), aki megkérdezett, hogy miért éppen BlackBerry telefont nézegetek? Azt mondtam neki, hogy tetszik, és szeretném kipróbálni mielőtt vásárolnék egyet, amire az alábbi választ kaptam: "Azt ugye tudod, hogy egy ilyen telefon HORRIBILIS extra költségekkel jár, amit csak egy üzletember(!) engedhet meg magának? Ha ezt nem tudod kifizetni, nem férsz majd hozzá rengeteg szolgáltatáshoz, és nem tudsz majd internetezni sem."

Ekkor vettem észre a pólóján lévő "Smartphone konzulens" feliratot, a nyakában lógó Androidos fényképezőgéppel együtt legalább három Samsung logót számoltam meg rajta. Jelen pillanatban Apple felhasználó vagyok, nem volt még BlackBerry telefonom, de az az érzésem, hogy durván félre lettem tájékoztatva, hacsak nem egy fizetett Samsung hirdetést hallottam…

Nem tudom, hogy a "Smartphone konzulens" magánakciójáról volt-e csupán szó, titkon azért remélem, hogy igen, azt gondolom ugyanis, hogy tisztességes cég (pláne ha biztos piacvezető) nem vetemedik arra, hogy a lebeszélésre betanítson embereket -- mellesleg az ellenérv teljesen alaptalan, konkrétan hazugság. Félreértés ne essék, a rábeszéléssel semmi bajom, hiszen erről is szól a kereskedelem.

Persze ettől még konzulens barátunknak valószínűleg valaki fizetést ad, valaki odaengedte az eladótérbe, hogy sületlenségekkel beszélje tele a potenciális vásárlók fejét. Én meg közben titkon remélem, hogy a Telekomnál olykor azért egyesek végiggondolják, meddig érdemes elmenni a kövérebb marketingtámogatásért, vagy a zsírosabb jutalékért cserébe.

Ha bárki kíváncsi a véleményemre, én azt hiszem, ez már az a szint, ami kezd vállalhatatlan lenni.

Szóval ha BlackBerryt vásárolnál, még véletlenül se hagyd magad alaptalan információk alapján lebeszélni, maradj a jó döntésnél, nem fogod megbánni! Ha bármilyen kérdés felmerül benned a vásárlás előtt, keress minket bátran az info@berryblog.hu -n, vagy a Facebookon.

süti beállítások módosítása