Azt gondolom, hogy ha fel kell idézni a tabletpiac egyik legcsúfosabb bukását, a PlayBook mindenkinek ott van a top3-as listában, a BlackBerry veztése ezzel az eszközzel kapcsolatban mindent elrontott, amit csak el lehetett, pedig a koncepció jó volt, és tulajdonképpen jó volt maga a termék is (ha készen lett volna, mire piacra kerül). Meg aztán elévülhetetlen érdemei vannak a tabletnek a BlackBerry 10 megszületésében. Bár a PlayBook bukott, a BlackBerry ettől függetlenül nem mondott le a tabletpiacról, legalábbis ez derül ki a globális termékmenedzsmentért felelős alelnök, Francois Mahieu sejtelmes nyilatkozatából.
A cégvezető egy a Mobile World Congressen adott interjújában szó szerint a következőket mondta:
Vajon a BlackBerry egy nap megfontolja, hogy újra tabletet gyártson? Igen. Ez a következő hónapokban bekövetkezhet? Nem.
Amikor a PlayBookot piacra dobtuk, amellett, hogy mindenki tisztában volt vele, hogy nem egy nagy siker, mindenki szerette. Nem lennék különösebben meglepve, ha a következő találkozásunkkor egy tabletet tudnék neked mutatni. Van tapasztalatunk ebben a szegmensben, de még nem vagyunk készen egy új termékre. Több időre van szükségünk.
Na most ezzel kezdjetek, amit akartok, gondoljatok, amit akartok, én viszont azt mondom, a BlackBerrynek igenis kell egy tablet, csak könyörgöm ne PlayBooknak hívják, ezt a nevet ugyanis annyira sikerült lejáratni, amennyire csak lehet, nem beszélve arról, hogy szerintem nem is kifejezetten találó név egy üzleti (?) tabletnek.
Via Pocket-Lint.