Néha döbbenten tapasztalom, hogy olyan, egyébként tekintélyes tudásbázist felhalmozó, mindenféle jellegű tőkével elég jól ellátott multik, mint amilyen például a Vodafone vagy a Telenor, hogyan állnak hozzá bizonyos részpiacokhoz, termékekhez. Nemrég írtam egy posztot arról, hogy a két említett szolgáltatónál eltűntek a BlackBerryk a kínálatból, és kértem tőletek, hogy osszátok meg velünk a tapasztalataitokat BB-vásárlás ügyben. Az eredmény mondanom sem kell elég lesújtó lett. Íme néhány szemelvény:

BBq5 több mint egy hónapos vadászatba került (jó ez az én hibám is mert mindenáron fehér kellett), és szolgáltatónál (vodafone) nem is volt soha (meg más BB sem), de az a pillanat különösen gyönyörű volt mikor mentem a mikrosim-ért, ránéztek a telefonra és tányér méretűre nyílt szemekkel kérdezték hogy ez mi??! ...

Heteken át tartó telefonálgatás után 3 hete sikerült hozzájutnom az állítólag a magyar Telenornál utolsó darab z10-es készülékhez.

Vodás boltokban hiába érdeklődik az ember a BB-k iránt, az egyik eladó tőlem tudta meg, hogy árulnak Q5-öt, később már a neten sem volt...

Érdeklődtem a Vodánál, hogy Z30 van-e/lesz-e. Erre bánatomra nemleges választ kaptam, illetve azt mondták, hogy fogalmuk sincs, hogy lesz-e.

Telenornál van előfizetésünk, itt szerettem volna vásárolni Z10-est, de több, mint 1 hét hiábavaló keresgélés után végül egy független Z10-es vásárlása mellett döntöttem.

Én a Telenor kötelékébe igazoltam, és szomorúan kellett lássam, náluk nem kapok Blackberry-t, pedig más márkára nem szívesen váltanék...

Budaörsi Tesco Telenor fiókban, mikor jelentettem, hogy átmennék a T-hez, mert BlackBerry Z10-et szeretnék, az eladó srác megjegyzése az, volt, hogy az nem jó telefon. Nem vagyok vitatkozós fajta, így szépen eljöttem 10 év után tőlük. Androidot ajánlott...

Szívesen látnám természetesen a másik oldal reakcióit is egy posztban, ezért ezt a bejegyzést át fogom dobni a Telenor és a Vodafone sajtóosztályának is, hátha kapnak érdemben valami választ azok, akik nem annyira fontos ügyfelek, de mégis BlackBerryt szeretnének vásárolni.

süti beállítások módosítása