Bevallom őszintén, nem vagyok túl jó a logikai feladványokban, egyszer próbáltam kirakni egy Rubik-kockát, de évek múltán feladtam, és azóta inkább távol tartom magam ezektől az ördögi szerkezetektől, illetve újabban mobilos appoktól. Viszont tömegközlekedvén nem tudom nem észrevenni, hogy manapság egyre többen egy új őrületnek szentelik az idejüket a buszon, vagy a metrón: ez a 2048, az egyik legnépszerűbb mobilos logikai játék, ami immár BlackBerry 10-re is elérhető.

2048.jpg

Hogy mi a játék lényege, azt egyelőre nem nagyon tudtam megfejteni, de mint említettem nem feltétlenül én vagyok a célcsoportja: számokkal ellátott kockákat kell tologatni a kijelzőn, aztán ha egymás mellé kerül két egyforma szám, akkor két kockából lesz egy, a számok pedig belül összeadódnak. Vagyis én próbáltam, de szerintem nem mindig jön össze, vagy csal ez a rohadék. A lényeg, hogy minél több ilyen összeolvadás legyen, mert akkor több pontod van, vagyis ügyesebb vagy. Szóval értitek, tessék kipróbálni, ennél jobban ha beledöglök sem tudom elmagyarázni.

A 2048 című logikai játék elérhető BB10-re a BlackBerry Worldből erre a linkre kattintva. A program letöltése ingyenes.

süti beállítások módosítása