Tegnap a boltokba került Indonéziában az indonéz fővárosról elkeresztelt BlackBerry, a Jakarta, vagyis típusnevén a Z3. A készülék fogadtatása nem csak a tesztoldalakon eddig megjelent cikkek, hanem a boltok forgalma alapján is biztató: a Z3-ért több helyen hosszú sorok álltak a dzsakartai bevásárlóközpontok boltjai előtt.
A fenti videó az egyik helyi mobilszolgáltató, az Indosat launch eventjén készült, és egyrészt az látszik rajta, hogy bizonyos régiókban, országokban egy nem egészen 200 dolláros okostelefonért is képesek sorban állni emberek órákat, másrészt meg az, hogy mi az eredménye annak, ha egy gyártó marketingtevékenységet folytat, úgy általában. Bónuszként itt van még egy amolyan imázsfilm-féleség szintén az Indosattól, indonéz fiatalokkal (éppen ezért egy szót sem értek az egészből). Hát ezek mennek most Indonéziában.
Via CrackBerry.