Pár héttel ezelőtt hosszasan kifakadtam itt a BerryBlogon a BlackBerry csapnivaló marketingje kapcsán, miután egy szaklapban elolvastam egy interjút a kanadaiak aktuális marketingfőnökével, Mark Wilsonnal. Nem tartom túl valószínűnek, hogy eljutott volna Waterlooba az a poszt, mindenesetre most mintha megváltozott volna valami, legalábbis Wilson egy tegnapi nyilatkozata arra enged következtetni, hogy a marketingigazgató talán mégis érti, mi zajlik körülötte a piacon.

A BlackBerry Security Summiton az előadásokat követő kérdezz-felelek szekcióban kiült a közönség elé Wilson is, az N4BB-s srácok pedig nekiszegezték a kérdést, hogy akkor most valóban teljesen leírja-e (kissé vulgárisabb megfogalmazásban lesz*rja) a BlackBerry az átlagembert, vagyis inkább az átlagfogyasztót. Szerencsére a tag hamar kapcsolt, és közölte, a vállalati felhasználó is fogyasztó (ugye-ugye?), és ennek megfelelően is kell reklámozni a termékeket.

chen_front.jpg

Úgyhogy az új készülékeket hagyományos marketingeszközökkel is népszerűsíteni fogja a BlackBerry, és bár konkrétum egyelőre nincs, remélhetőleg amekkora különc a Passport a piacon, legalább akkorát fognak szólni a kampányok. És ehhez nem kell Alicia Keys sem, mondjuk szerintem kábé mindent el lehetne adni John Chennel és taoizmusba hajló bölcseleteivel, és akkor meglenne a reklámarc házon belül.

Például egy márkaidentitás-kampány keretén belül elég lenne csak annyit mondania a kamerába mosolyogva, hogy lám-lám, én is ázsiai vagyok, mégsem lopok a konkurenciától. Na erre biztosan félrenyelnék páran a királyrákot...

Via N4BB.

süti beállítások módosítása