A PlayBook marketingje az eddigi meglehetősen szerény rajtja után kezd kissé offenzívabb irányt venni, a tabletet reklámozó második tévészpot már odáig merészkedik, hogy egy kicsit be is szólogat a konkurenciának. A reklám ezúttal a multitask-képességekre van kihegyezve, azzal a nyilván költőinek szánt kérdéssel a végén, hogy "miért nem tudja ezt minden tablet?".
A RIM-nek is van persze vaj a füle mögött jócskán, a cég harci kedvét minden bizonnyal éppen az hozhatta meg, hogy a PlayBook kezd összeállni, majdhogynem kész termék képét mutatva. Egy ma érkező rendszerfrissítésben például megjelenik a BlackBerry Messenger (egyelőre csak BlackBerry Bridge-en keresztül), valamint elkészült a natív Facebook-kliens, a szoftver emellett egyéb nyalánkságokkal is szolgál.
Akinek PlayBookja van (tényleg, van köztetek egyáltalán ilyen?), a mai nap során sűrűn nyomogassa rajta a rendszerfrissítés gombot!
Bónuszként itt egy látványterv a PlayBook-turné kamionjáról, rajta a felirattal: "az amatőrök ideje lejárt".
Hát nem tenyérbemászó?