Mivel tagja vagyok a MyBlackBerry-közösségnek, ezért kaptam egy kedves levelet a RIM-től, amiben örömmel bejelentik, hogy a MyBlackBerry szolgáltatás a továbbiakban megújult felületen folytatja tovább.
A BlackBerry Communities oldalra ellátogatva aztán világossá válik, hogy a MyBlackBerry örökre az enyészetté vált, legalábbis a régi formában, helyette viszont egy jól áttekinthető, a RIM közösségi jelenlétét meglehetős alapossággal összefoglaló oldalt kapnak a felhasználók.
Az oldalon egy helyre van zsúfolva a RIM Facebook- és Twitter-feedje, a YouTube csatornák legújabb frissítései, a BlackBerry Support szolgáltatás, valamint a blogok is. Persze a site alapvetően csak az amerikai aktivitásra koncentrál, éppen a múlt héten számoltak utána a RIM-nél, hogy az összes hivatalos BlackBerry-oldalnak nagyjából 15,6 millió követője van a Facebookon.
Nem is rossz, ahhoz képest, hogy elvileg üzleti brand.