Angliában nagy hagyománya van a BlackBerryknek, aki már járt ott, vagy netán ott él, tapasztalhatta, hogy a tinédzserektől kezdve a managerekig úton-útfélen jóformán mindenkinek a kezében BlackBerry van. A gyártó most egy tőle egészen szokatlan, figyelemfelkeltő kampányt indított a szigetországban, ami párhuzamosan megy több csatornán: újságban, mozikban, tévében.
Mindez csaknem két hete kezdődött a a "BlackBerry People Who Do" reklámfilmmel, melyet mi is megmutattunk nektek a Facebook-oldalunkon (ezt láthatjátok most itt is fent), most pedig három új, ezúttal már a BlackBerryk egyedi képességeire fókuszáló szpottal folytatja a sort a RIM.
Ezek közül az első a BlackBerry okostelefonok NFC-képességére hívja fel a figyelmet, éppen jókor, a nagy NFC-hype kezdetén. Bár ma már elég sok telefonba építenek Near Field Communications rádiót, ne feledjük, hogy a BlackBerryk úttörőszerepet vállaltak a technológia rajtjánál és elsőként lehetett a RIM készülékeit használni mobilos fizetésre egyes országokban.
A következő rövid reklám a közösségi zenehallgatás élményére fókuszál, jól időzítve éppen a most megjelent BlackBerry 9320-re építve. A zenehallgatás jó dolog, ennél már csak az jobb, ha egyszerre többen hallgatnak zenét, erre jó például a reklámban bemutatott Nobex Radio BBM sharing funkciója.
Végül, de nem utolsósorban egy olyan funkció jön, aminek kiemelését értjük, de a végkövetkeztetést azért még mi is kissé túlzásnak tartjuk. Ez a böngészés, ami a BlackBerry 9900-zal tényleg jó gyors, de azért el tudunk képzelni erre a célra jobb céleszközt is. Mondjuk egy PlayBookot.
A RIM a funkciók összehasonlítása során egyébként feltűnő módon pont arról nem készített szpotot, amiben a legjobb: Ez az üzenetkezelés, ami lehet, hogy mindenki számára nyilvánvaló előny, ezért nem kell külön beszélni róla, de az is lehet, hogy hamarosan jön majd egy olyan reklám, ami erre lesz kihegyezve.
Ha tetszik a kampány, ajánld a posztot másoknak!