Anyám idén 66 éves lesz, nem mondhatni rá tehát, hogy mai csirke, még okostelefonja sincs, szóval a technológia világa sem érinti olyan mélyen. Megvan az unokájával meg a kutyával, ezek momentán az élet legfontosabb aspektusai a számára -- neki van igaza, nem stresszel már igazán semmin, maximum apámra morog időnként, de rá én is morognék.

Mint említettem bár okostelefonja nincs, most mégis szemrebbenés nélkül résztulajdonosa lett egy okostelefon-gyártónak, ami történetesen éppen a Research in Motion. Na nem akarok vele felvágni, ő sem gazdagabb vagy szegényebb az átlagnál, csak míg más nyugdíjasok a párnahuzatba varrva tartják a pénzüket, addig anyám inkább befekteti, abban bízva, hogy bejön a számítása. Szerintem jól taktikázik.

anyu.jpg

Ami azt illeti, volt némi közbenjárásom abban, hogy éppen a RIM-et válassza befektetési célpontnak, mert én például szentül hiszek benne, hogy a kanadaiak a BlackBerry 10-zel nagyot gurítanak, és az a most 12 dollárba kerülő papír nemsokára lényegesen többet fog ennél érni. Bár most, hogy végiggondolom, amikor felhívott azzal, hogy ő szeretne olyan részvényeket venni, mint én, nem sok választott el attól, hogy elejtsem a telefonomat.

Szóval az anyámnak csak egy régi Nokiája van, ettől függetlenül bölcs előrelátással lát fantáziát az okostelefonokban, különösen a BlackBerrykben. Lehet, hogy neki van igaza azzal, hogy azt a pénzt, amit kiadna egy készülékért, inkább a részvényekbe fekteti.

Ha ez 2002-ben jutott volna eszébe, és Apple-t vett volna, most az anyám lenne az egyik leggazdagabb nyugdíjas Magyarországon.

Címkék: részvény rimm
süti beállítások módosítása