Tegnap betértem egy brit Three üzletbe, hogy egy Xperia szervizelését intézzem (nem az enyém!), de ez most mellékes. A pultra letettem a Q10-et, mire a srácnak feltűnt, és rákérdezett, hogy ez az-e. Mondom, igen. Kérdezte, hogy és milyennek találom - mert hogy ő még nem is látott működőt. Mire visszakérdeztem, hogy de ott van kiállítva, folytatta is, hogy nekik csak dummy-k, vagyis fröccsöntött műanyag van. Megmutattam neki 30 másodpercben, mit tud a Q10 (jó billentyűzet, multitasking, hub), tetszett neki.

Ezen az eseten utólag azért elgondolkoztam. Gondoljatok bele, hogyan lehet így bárkinek, aki nem ismeri a platformot, megmutatni, hogy mit tud. Hogyan lehet így bárkit meggyőzni arról, hogy vegyen valamit, amely teljesen új az iPhone és az Android, de még a Windows Phone mellett is? Értem én, hogy sokezer üzlet van, ahova drága lenne mindenhova demo modelleket kiállítani, de nem hiszem, hogy ennek van alternatívája, vagy hogy igazán fájna ez a költség a BlackBerrynek. Különösen nem akkor, amikor a brit piac az egyik kiemelt piacuk, rajtpiacuk, tehát az itt generált érdeklődés és eladások nagyban meghatározzák, hogy milyen lesz a médiavisszhang és a sikeresség percepciója. Az biztos, hogy így a hardcore BlackBerry fanokon, valamint a kísérletező korai váltókon túl nehéz lesz másokat is meggyőzni.

Q10-et minden boltba, baszki!

Szerintem az igazán hatásos az volna, ha minden telefonüzletben egy egész alakos Thorsten Heins kartonbábú ezzel az arckifejezéssel fogadná a betérő vevőket, kezében a Q10-zel. Szerintem meggyőző!

thorsten-bloomberg_0_1.png

Címkék: blackberry q10 bb10
süti beállítások módosítása