A BeBuzz az egyik kedvenc BlackBerry-alkalmazásom, még akkor is, ha már közben iPhone-ra is elérhetővé vált a program, vagyis elvesztette a platformexkluzivitását. Az ok rendkívül prózai: mint minden BlackBerry-tulajdonos, én is LED-függő vagyok, ha csak meglátom, hogy a jelzőfény felvillan a telefonon, már nyúlok is utána, álmomból felkelve is. De aztán idővel megtanultam, hogy nem minden értesítés egyformán fontos, és szerencsére van már rá lehetőség, hogy ezt a jelzőfényekkel is kifejezze nekem a BlackBerrym. Na pont ezért szeretem a BeBuzzt.

bebuzz10_headless.jpg

Most pedig azért szeretem még jobban, mert a BeBuzz 10-nek, vagyis a BB10-es rendszerre fejlesztett verziónak elkészült az a változata, amelynek immár nem kell folyamatosan megnyitva, Active Frame-ben futnia ahhoz, hogy kontrollálja a jelzőfényeket. A BlackBerry 10 operációs rendszer 10.2.1-es verziójával ugyanis már enélkül is futhatnak a háttérben alkalmazások, már ha az alkalmazás fejlesztője ezt a képességet beépíti és szerencsére ezt a funkciót (ami egyébként annyira alap, hogy nem is értem, hogy maradhatott ki a BB10 kezdeti verzióiból) egyre több app ki is használja.

A BeBuzz 10 esetében ez most történt meg, a program headless támogatással (aki tud erre jó magyar szót, jelentkezzen, Grétsy emléklap jár érte cserébe) rendelkező 2.0-s verziója tegnaptól érhető el a BlackBerry Worldben. Van még mellette néhány egyéb, kevésbé jelentőségteljes újítás, így az alkalmazás mostantól a naptár riasztásokat is támogatja, bekerült 30 új LED-szín a repertoárba, illetve kikerült néhány olyan funkció, amit az új, headless üzemmód feleslegessé tett.

Szóval ha hozzám hasonlóan te is szeretnéd, hogy a BlackBerryden a BBM üzenetek kék LED-del, az SMS-ek zölddel, az e-mailek meg pirossal villogjanak, vagy mindezt a névjegyzéked alapján, személyre szabottan kívánod beállítani, töltsd le az új BeBuzz 10-et a BlackBerry Worldból!

BeBuzz 10 letöltési link.

süti beállítások módosítása