A BlackBerry PRIV megjelenése körül kerekedett felhajtás ékes példája annak, hogyan lehet viszonylag olcsón hírverést kelteni (valójában keltetni) egy újonnan megjelenő termék kapcsán. A szakma ezt hívja buzzmarketingnek, aminek a BlackBerry mondhatni mesterévé vált az utóbbi hetekben, illetve egy két hónapban, legyen szó akármilyen felütésű hírről, hiszen azt a leghülyébb marketinges is régóta vágja, hogy
No news is bad news.
Azaz gyakorlatilag mindegy, csak szó legyen a termékről.
Mostanára azért már túllépett ezen némiképpen a BlackBerry, mely azért szerencsére továbbra sem egy PRIV-nek öltöztetett Empire State Buildingben képzeli el a reklámkampány csúcsát, itt van viszont két egész jó szpot, az egyik beillene tévéreklámnak, a másik viszont kissé hosszabb, és elsősorban a PRIV által támogatott újszerű funkciókra koncentrál.
Legalább az elsőt nézzétek meg, van benne ázsiai csaj!
A net közben tele van önjelölt (marketing)szakemberekkel, szóval most itt a lehetőség, hogy részt vegyél egy kis brainstormingban, azaz szavazz, te hogyan képzelnéd el a PRIV reklámozását!